Influencer Marketing ’19: the next level

Influencer marketing is hard op weg naar volwassenheid. Influencers dragen bij aan het versterken van merkbekendheid, groei van gebruikers, aankoopbereidheid, downloads en directe verkopen. Als bedrijf of merk streef je naar een langdurige relatie met influencers zodat zij de boodschap, het merk, het product en de campagne structureel versterken.

In dat proces is meten uiteraard key. Wat is de effectiviteit van een influencer en wat is de ROI? In de next step van influencer marketing is dat een van de kernvragen. Andere belangrijke factoren zijn:

  • Relevantie (is er een natuurlijke match tussen influencer en merk?)
  • Autoriteit (legt de influencer voldoende gewicht in de schaal?)
  • Bereik (wordt de juiste doelgroep breed bereikt?)
  • Betrouwbaarheid/exclusiviteit (is de influencer trouw aan het merk of stapt hij/zij makkelijk over?)

De eerste editie van Influencer Marketing Event in 2018 maakte duidelijk dat dit marketingfenomeen een eminente rol speelt in ieders marketingstrategie.

Voor iedereen die up to date wil blijven van de nieuwste trends in Influencer Marketing is de tweede editie van het Influencer Marketing Event op 10 september 2019 een must. Maak met ons die volgende stap in een van de belangrijke marketingontwikkelingen van de afgelopen jaren. Laat jouw invloed ook bij Influencer Marketing gelden!  

Sprekers

Dagvoorzitter

Kirsten Jassies


3sixtyfive

John Meulemans


Social Chain

Mike Blake-Crawford


Online Cookie Collective

Bas van Teylingen


 

Nieuws

12 september 2018

Influencer Marketing Event: ‘Exposure weegt zwaarder dan vergoeding’

Het eerste Influencer Marketing Event is in volle gang. Bijna 400 marketeers, influencers en andere marcomprofessionals zijn naar DeFabrique in Utrecht afgereisd om meer te weten […]
7 september 2018

Influencers starten nieuw bureau Social Nomads

De influencers Lynn Quanjel (r) en Mailili Sasabone lanceren later deze maand Social Nomads, een social consultancy dat een brug moet slaan tussen bedrijven en influencers. […]
24 augustus 2018

Bas Smit signeert shirts op festival

De T-shirts met het hoofd van Bas Smit erop zijn weken na de introductie nog steeds een hit. Smit die hiermee geld inzamelt voor het Prinses […]
24 augustus 2018

Esther de Bruin: ‘Shopper influencers geven merken plek in hun gesprekken’

Als business development manager bij The Insiders brengt Esther De Bruin merken in contact met shopper influencers die hun productervaringen delen op een manier zoals ze […]

Sponsors

Co-sponsors

EARLY BIRD TICKETS