Adrie Risseeuw | The Insiders

Online & offline influence: engage consumers and grow sales

Influencer marketing beperkt zich niet tot het digitale kanaal, en ook niet tot de ‘grote namen’. Waar zit de grootste invloed in de customer journey voor jouw merk? Aan de hand van research, cases en resultaatgebieden toont Adrie Risseeuw van The Insiders hoe je shopper influencers een plek kunt geven in jouw strategie. Hij laat zien hoe consumenten op basis van een persoonlijke ervaring hun verhaal op authentieke manier delen: overtuigend en betrouwbaar. In de vorm van gesprekken, reviews of op social media bijvoorbeeld. Na afloop heb je volop ideeën over hoe jij van jouw brand ambassadeurs shopper influencers kunt maken, en met welk doel je op effectieve wijze met consumenten kunt samenwerken. 

Biografie Adrie Risseeuw

Adrie Risseeuw heeft ruimschoots ervaring in diverse marketingrollen in FMCG (o.a. Wessanen en Friesland Campina) en is inmiddels als Country Manager Benelux werkzaam bij The Insiders, gespecialiseerd in het activeren van Shopper Influencers. Hij is verantwoordelijk voor campagnes bij klanten als Nestlé, Arla, Mora en AEG Electrolux.

Ga terug naar het sprekersoverzicht.

BESTEL TICKETS