Esther de Bruin – The Insiders

Mijn sessie:
De consument als influencer: ontdek de waarde van Shopper Influencers voor jouw merk

Hoe zet je influencer marketing succesvol in? Wat is de afweging tussen bereik en betrokkenheid? En wat levert het uiteindelijk op (impact, conversie, sales)? Shoppers vertrouwen andere shoppers het meest. (Everyday) Shopper Influencers hebben de grootste invloed op aankoopbeslissingen. Niet alleen in gesprekken met familie, vrienden en collega’s, maar ook in consumenten reviews of social media posts. Dat maakt hen een waardevol, maar niet altijd optimaal benut, kanaal. The Insiders laat zien wat de waarde van Shopper Influencers is voor merken, en met welk resultaat invloedrijke consumenten succesvol kunnen worden ingezet.

Lees ook het interview met Esther.

Biografie

Esther de Bruin weet met haar achtergrond in Media, Marketing en Retail hoe belangrijk het is consumenten aan je te binden, via het juiste kanaal, om (verkoop)doelstellingen te bereiken. The Insiders adviseert merken als HEMA, Samsung, Fossil, Starbucks en Appelsientje over het effectief inzetten van Shopper Influencers in je marketingstrategie. “Advocacy is de belangrijkste driver voor succesvolle, toekomstgerichte merken. Door te luisteren naar de ervaringen en feedback van klanten en hen te activeren deze te delen, worden consumenten ambassadeurs, en creëren ze de meest waardevolle verhalen voor jouw merk.”

Ga terug naar het sprekersoverzicht.

Houd me op de hoogte