Frank van Eijk | MeMo²

MeMo² & Vrije Universiteit: ‘Richtlijnen voor effectief gebruik van Social Influencer Marketing’

MeMo² analyseerde in samenwerking met de afdeling Communicatiewetenschappen van de Vrije Universiteit wat Social Influencer Marketing succesvol maakt voor wereldwijde merken. De resultaten zijn afgeleid van een groot multinationaal Brandlift onderzoeksproject onder meer dan 5.000 gebruikers van sociale media in 5 Europese landen. MeMo² presenteert tijdens deze sessie de belangrijkste inzichten en de richtlijnen voor effectief gebruik van Social Influencer Marketing. De inzichten worden toegelicht aan de hand van cases uit de praktijk.

Biografie Frank van Eijk

Frank van Eijk is een gedragswetenschapper met meer dan 10 jaar ervaring op het gebied van onderzoek naar Brand, Media en Advertising performance. In zijn huidige functie bij MeMo² is hij betrokken bij continue innovatie op het gebied van Marketing Analytics, waarbij regelmatig onontgonnen terrein wordt betreden op het gebied van Marketing Analytics ten aanzien van nieuwe media en advertising-formats.

Ga terug naar het sprekersoverzicht.

BESTEL TICKETS