De tweede editie van het Influencer Marketing Event staat weer voor de deur: dinsdag 10 september in DeFabrique te Utrecht. De organisatie heeft zojuist de eerste sprekers bekendgemaakt.
Tijdens het event belichten de volgende drie sprekers het onderwerp influencer marketing van verschillende kanten:
Bas van Teylingen (Online Cookie Collective) vertelt hoe je kiest voor een platform dat het beste bij jouw merk past en hoe je als merk je eigen community opbouwt.
Marit Brugman (Haegens Media) laat aan de hand van diverse cases zien hoe zij samen met influencer Dylan Haegens in de loop der jaren heeft geleerd wat wel en niet werkt op het vlak van samenwerkingen tussen influencers en merken.
John Meulemans (3sixtyfive) laat ontwikkelingen op het vlak van always on en publishing zien aan de hand van nationale en internationale best practices.
Dagvoorzitter is Kirsten Jassies. Overige sprekers worden later bekend gemaakt.
Influencer Marketing Event vindt plaats op dinsdag 10 september in DeFabrique. Bestel hier een ticket en maak gebruik van de early bird korting.
Dit is een oorspronkelijk bericht van MarketingTribune.