Eerder maakten we al bekend dat Bas van Teylingen, Marit Brugman en John Meulemans hun opwachting maken. De volgende sprekers zijn aan het programma toegevoegd:
Jessica van Leeuwen (Sanoma) heeft voor Canon met een succesvolle activitatie meer dan 3.000 Nederlanders en Vlamingen bereid gekregen om drie van hun mooiste foto’s te delen. Een opvallende case waar influencers hun kracht laten zien, als het gaat om het in beweging brengen van hun volgers.
Mike Blake-Crawford (Social Chain) heeft succesvolle campagnes voor onder andere Superdry, UFC, Coca-Cola en Thomas Cook ontwikkeld en begeleid. In zijn keynote bijdrage komen thema’s als ‘meaningfull engagement’ en ‘the dark secrets of influencer marketing’ voorbij.
Adrie Risseeuw (The Insiders) laat zien hoe consumenten op basis van een persoonlijke ervaring hun verhaal op authentieke manier delen: overtuigend en betrouwbaar. In de vorm van gesprekken, reviews of op social media bijvoorbeeld.
Frank van Eijk (MeMo²) analyseerde in samenwerking met de afdeling Communicatiewetenschappen van de Vrije Universiteit wat Social Influencer Marketing succesvol maakt voor wereldwijde merken. Hij presenteert tijdens deze sessie de belangrijkste inzichten en de richtlijnen voor effectief gebruik van Social Influencer Marketing. De inzichten worden toegelicht aan de hand van cases uit de praktijk.
Dit is een oorspronkelijk artikel van MarketingTribune. Influencer Marketing Event vindt plaats op dinsdag 10 september in DeFabrique. Bestel hier een ticket.