Elfi Voorhuis | Jacobs Douwe Egberts

Bekijk de Influencer Marketing wereld vanuit adverteerder Jacobs Douwe Egberts

Hoe navigeer je als adverteerder in het influencer landschap? Werk je direct samen, of via een bureau? En waarom zou je eigenlijk willen samenwerken met micro influencers? Het overgrote deel van de adverteerders (70%) werkt steeds vaker met influencers. Deze snelle groei brengt uitdagingen met zich mee, voor zowel influencers als adverteerders.

Om de Influencer Marketing wereld te professionaliseren op het gebied van meetbaarheid, effectiviteit en transparantie heeft de bvA de Taskforce Influencer Marketing opgezet. Onder leiding van voorzitter Heleen Crielaard (Rabobank, tweede foto) gaat de Taskforce op zoek naar praktische hulpmiddelen om adverteerders verder te helpen.

Elfi Voorhuis, Digital Marketeer bij Jacobs Douwe Egberts en lid van de Taskforce, neemt ons mee in de wereld van influencer marketing in de FMCG branche. Kennis en theorie uit het whitepaper van de bvA worden besproken aan de hand van drie verschillende praktijk cases – waaronder een case van Douwe Egberts en Pickwick.

Biografie Elfi Voorhuis

Elfi Voorhuis is sinds 2017 digital marketeer bij Jacobs Douwe Egberts en verantwoordelijk voor alle influencer campagnes van Pickwick, SENSEO, L’OR en Douwe Egberts in Nederland. Door het managen van uiteenlopende campagnes weet ze alles over de perfecte influencer fit, het managen van lange termijn relaties en het effectief inzetten van influencers voor FMCG merken.

Ga terug naar het sprekersoverzicht of naar het programma.

Houd me op de hoogte