Jessica van Leeuwen | Sanoma Media

Canon Pixma-printer case: hoe influencers je activatie kunnen boosten

Hoe krijg je een doelgroep die een telefoon vol heeft staan met foto’s, weer aan het printen? Simpel! Door ze te wijzen op al die foto’s waar ze niets mee doen. Sanoma heeft voor Canon met een succesvolle activatie meer dan 3000 Nederlanders en Vlamingen bereid gekregen om 3 van hun mooiste foto’s te delen. Een opvallende case waar influencers hun kracht laten zien, als het gaat om het in beweging brengen van hun volgers.

Lees ook het interview met Jessica, dat we hielden in aanloop naar het Influencer Marketing Event.

Biografie Jessica van Leeuwen

Als Content Specialist is Jessica van Leeuwen jarenlang verantwoordelijk geweest voor productie van branded content binnen verschillende grote mediahuizen. Sinds 2017 maakt zij als Concept Creatief onderdeel uit van SYNC, het fullservice marketingcommunicatie bureau van Sanoma, en is ze verantwoordelijk voor creatieve concepten van titeloverstijgende content campagnes voor merken als VGZ, Canon en TUI.

Ga terug naar het sprekersoverzicht of naar het programma.

Houd me op de hoogte