Jolique Möller – Influentials

Mijn sessie:

Paneldiscussie: De do’s en don’ts bij influencer marketing

Tijdens deze interactieve sessie ga jij erachter komen hoe bedrijven en influencers kijken tegen onderwerpen als nep volgers, engagement, authenticiteit en het betalen van influencers. Hiervoor heeft Jolique Möller verschillende experts uitgenodigd om met elkaar in gesprek te gaan. Graag stelt Jolique je voor aan: Jan Roos hij is Head of Social bij PostNL, influencer Robbert Rodenburg met ruim 65.000 volgers op Instagram en Dana de Koning die expert is op het gebied van influencer marketing. Leer van alle do’s en dont’s vanuit een verschillende invalshoeken.

Biografie

Toen de 26 jarige Jolique Möller zo’n zes jaar geleden in Miami woonde, raakte ze geïnteresseerd in influencer marketing. Jolique was gestart als blogger, doorgegroeid naar influencer bureau wat nu uitgegroeid is tot het succesvolle internationale software platform ‘Influentials’. Bedrijven als L’Oreal, Coolblue en Sony Music maken al gebruik van Influentials. Haar doel is om de wereld van influencers toegankelijk en transparant te maken.

Ga terug naar het sprekersoverzicht.

Houd me op de hoogte