Leonie Belderbos – Social1nfluencers / Talpa Media Solutions

Mijn sessie: Fanta Battle of the Flavours. Zo maken influencers een succes van je merkcampagne.

Hoe zet je influencer marketing succesvol in? Tijdens deze sessie nemen Fanta, UM Studios en Talpa Media Solutions je mee in de Fanta Battle of the Flavours case.
Social1nFluencers’ Gio Latooy en Rutger Vink vormden de kern van deze campagne en zorgden voor een substantieel bereik onder de doelgroep en een hoge engagement in hun strijd om de nieuwste Fanta-smaak. Tevens doet  Fanta tijdens een vraaggesprek uit de doeken waarom en hoe zij influencers inzetten voor hun merk.

Biografie

Leonie Belderbos is als Sales Manager werkzaam bij Social1nfluencers (onderdeel van Talpa Media Solutions). Zij vertegenwoordigen de 120 populairste premium content creators van Nederland. Dagelijks maken deze creators content voor miljoenen fans verspreid via YouTube en Instagram. Social1nfluencers biedt adverteerders de kans om aandacht te vragen voor hun producten of diensten door creators content te laten maken en deze te verspreiden. Zij weten als geen ander hoe je met influencers een succesvolle samenwerking opzet.

Ga terug naar het sprekersoverzicht.

BESTEL TICKETS