Marit Brugman – Haegens Media

Merk en Influencer: ingrediënten voor een succesvolle samenwerking

Als een van de grootste YouTubers van Nederland werkt Dylan Haegens op regelmatige basis samen met merken en instellingen. Maar hoe maak je als influencer of merk nou de keuze met wie je samenwerkt of niet? En welke ingrediënten zijn belangrijk om uiteindelijk beiden tot een tevreden resultaat te komen? Aan de hand van diverse cases laat Marit zien hoe zij in de loop der jaren geleerd hebben wat wel, maar ook niet werkt en welke dingen een klant in het achterhoofd moeten houden als ze een samenwerking aangaan met een online influencer. 

Biografie

Marit Brugman is samen met Dylan Haegens, een van de bekendste Nederlandse YouTubers, eigenaar van het online videoproductiebedrijf Haegens Media waarmee zij content produceren voor hun diverse succesvolle bekendste YouTube kanalen. Zij maken video’s die meer dan 1,5 miljoen abonnees bereiken en miljoenen keren bekeken worden. In 2018 produceerde Liever Sociaal in samenwerking met OCC en Just Entertainment hun eerste speelfilm De Film van Dylan Haegens die met meer dan 300.000 bezoekers een groot succes was. 

Marit is binnen het bedrijf onder andere verantwoordelijk voor alle sales en heeft al diverse succesvolle samenwerkingen opgezet met klanten als LEGO, Jan Linders, Toverland en Disney. Naast deze kant, schrijft ze samen met Dylan de scripts voor de video’s en weet ze hoe belangrijk het is om de creatieve vrijheid van een content creator en de wensen van de klant te laten matchen, om tot de meest succesvolle samenwerking te komen. 

Ga terug naar het sprekersoverzicht.

BESTEL TICKETS