Marnix Vriend & Mart Roumen – Ziggo

Onze sessie: Hoe eSports voor je merkwerken

Hoe laat je eSports voor je merk werken? En hoe bouw je een succesvolle campagne die een heel Formule 1 seizoen drijft op influencers, social en PR? Mart Roumen en Marnix Vriend van Ziggo vertellen er alles over aan de hand van de populaire Ziggo eBattle F1. Ze nemen je mee in de eerste stappen die Ziggo als merk zette in gamerswereld en in wat zij gedurende het seizoen geleerd hebben over het activeren van een langlopende activatie. Met een bescheiden budget wisten ze met een slimme influencers strategie veel influencers aan zich te binden en zo milllennials te bereiken. Zo worden zowel de deelnemers als bekende influencers ambassadeur van de activatie.

Lees ook: ‘Een instituut als Ziggo Sport wordt gedreven door influencers’

Ga terug naar het sprekersoverzicht.

We spraken Mart over hoe je internetgaming voor je merk laat werken. Bekijk zijn waardevolle tips!

Houd me op de hoogte