Martijn de Kemp – Storyboard

Mijn sessie: van prijsvechter naar lovebrand met influencer marketing.

Hoe maak je van je merk een lovebrand? Tele2 koos ervoor bij haar herpositionering influencer marketing aan de basis te zetten van de mediamix. Als snelst groeiende Telecom merk in Nederland is innovatie een speerpunt. De Super-Selfie-Snapchat-lens campagne, waar meerder influencers bij betrokken waren, is daar het bewijs van. Maar hoe weet je met welke influencers je moet werken? Wat voor soort content werkt wel, en wat werkt juist niet? En wat voor rol speelt data hierin?

Biografie

Martijn de Kemp is CEO van award winning mediabedrijf Storyboard (AMMA en SAN 2018) en is de grondlegger van celebrity influencer marketing in Nederland. Zijn ontwikkeling van print naar digital in the early ages van social media heeft ervoor gezorgd dat hij als geen ander weet hoe een merk zich online moet positioneren.  Zijn bedrijf Storyboard helpt merken hun communicatiedoelstellingen te realiseren middels digitale content. Vaste klanten zoals Jack Daniels, Asics, Heineken en Coty behoren tot de poule van mooie merken waarvoor content in alle lagen in de funnel in-house wordt bedacht, geproduceerd en gedistribueerd. Dit wordt vaak gedaan in samenwerking met influencers.

Ga terug naar het sprekersoverzicht.

 

 

Houd me op de hoogte