Martijn de Kemp | Storyboard

Storyboard deepdive in het influencer landschap van 2019

Storyboard Media helpt merken hun doelstellingen te behalen middels spraakmakende content en influencer oplossingen. Wij zijn grondlegger van het celebrity influencer domein en hebben de afgelopen jaren naam gemaakt door strategische partnerships met merken als Heineken, Tele2 en Coty.
In de parallelsessie neemt het onafhankelijke bureau je mee in een deepdive van het influencer landschap anno 2019. Wat zijn de trends, wat zijn de grootste succescases op het gebied van influencer marketing en waar liggen de valkuilen? Vervolgens zoomt Storyboard in op het toekomstperspectief van de influencer marketing branche. Waar liggen de uitdagingen naar professionalisering en op wat voor manier kan de adverteerder en branche als geheel daar een bijdrage aan leveren?

Biografie Martijn de Kemp

Martijn de Kemp is CEO van award winning mediabedrijf Storyboard (AMMA en SAN) en is de grondlegger van celebrity influencer marketing in Nederland. Zijn ontwikkeling van print naar digital in the early ages van social media heeft ervoor gezorgd dat hij als geen ander weet hoe een merk zich online moet positioneren.  Zijn bedrijf Storyboard helpt merken hun communicatiedoelstellingen te realiseren middels digitale content. Vaste klanten zoals Jack Daniels, Asics, Heineken en Coty behoren tot de poule van mooie merken waarvoor content in alle lagen in de funnel in-house wordt bedacht, geproduceerd en gedistribueerd. Dit wordt vaak gedaan in samenwerking met influencers.

Ga terug naar het sprekersoverzicht.

BESTEL TICKETS