Nanne Meijer | Social1nfluencers – Talpa Media Solutions

Mijn sessie:
Branded Content anno 2018

In rap tempo verandert het gebruik van online content. En wij als Influencers veranderen mee. Waar de samenwerkingen met bedrijven de afgelopen jaren vooral kortstondig waren, bouwen we nu steeds vaker met merken aan een langdurig, ijzersterk product.

Biografie

Nanne Meijer is al enkele jaren een gewaardeerd gezicht in de Nederlandse YouTube scene. Met zijn wekelijkse serie Ochtendmix heeft hij een trouwe fanbase opgebouwd en een YouTube kanaal met bijna 160.000 abonnees. Daarnaast heeft hij ook andere populaire kanalen gelanceerd, Meijer&CO, Shirley en Tamara waarmee hij bewezen heeft een goed zakelijk inzicht te hebben over wat werkt in de doelgroep van meiden tussen de 14-24 jaar. Het overgrote gedeelte van de series produceert hij zelf en ook achter de camera is Nanne een groot talent gebleken. Sinds Maart 2018 is hij een samenwerking aangegeven met het AD/ MyChannels. Zijn Ochtendmix wordt één dag van te voren live gezet op het AD waarmee hij weer een hele nieuwe doelgroep bereikt en is bewezen als het best lopende format op dit moment op het AD. Deze samenwerking is recentelijk met 3 seizoenen verlengd.

Ga terug naar het sprekersoverzicht.

Houd me op de hoogte