23 juli 2019
IME19

Mike Blake-Crawford: ‘Influencer marketing zal alleen maar blijven groeien’

De tweede editie van het Influencer Marketing Event staat voor de deur. We blikken vast vooruit met een van de sprekers: Mike Blake-Crawford, strategy director bij […]
16 juli 2019
Influencer-marketing-event-nieuwe-sprekers

Influencer Marketing Event: nieuwe sprekers bekend

De tweede editie van het Influencer Marketing Event staat voor de deur: dinsdag 10 september in DeFabrique te Utrecht. De organisatie heeft zojuist nieuwe sprekers bekend […]
17 juni 2019
Influencer Marketing Event 2019

Marit Brugman (Haegens Media): ‘Gros aanvragen slaan we af’

Marit Brugman is samen met influencer Dylan Haegens eigenaar van online videoproductiebureau Haegens Media. Brugman is een van de sprekers op de tweede editie van het […]
17 juni 2019

Hoe laat je eSports voor je merk werken?

Mart Roumen, Sportcampaigner bij Ziggo, geeft hieronder antwoord op de vraag: Hoe laat je eSports voor je merk werken? Het allerbelangrijkste wat je als bedrijf moet […]
17 juni 2019

Influencer Marketing: een trend of here to stay?

Kirsten Jassies, Social media strateeg, over influencer marketing. Vorig jaar sprak ze op het eerste Influencer Marketing Event in Nederland. Dit jaar is ze terug op […]
17 juni 2019

De effectiviteit van influencers: wat maakt ze succesvol en wat werkt niet?

Suzanne de Bakker, onderzoeker international commercial communication Hogeschool van Utrecht, geeft antwoord op de volgende vraag: De effectiviteit van influencers: wat maakt ze succesvol en wat […]
17 juni 2019

In hoeverre heeft een influencer invloed en waarom?

Tijdens NIMA Marketing Day 2018 hebben we de marketeers van Nederland een stelling voorgehouden. Deze stelling was als volgt: In hoeverre heeft een influecner invloed en […]
17 juni 2019

Influencers hebben alleen nut al je een langetermijnrelatie aangaat.

Bekijk hieronder de antwoorden van marketing nederland op de stelling: Influencers hebben alleen nut al je een langetermijnrelatie aangaat.
6 juni 2019
Influencer Marketing Event 2019

Bas van Teylingen: ‘Fake influencers zullen snel door de mand vallen’

Bas van Teylingen, chief creative officer en partner bij online videobureau Online Cookie Collective, is een van de sprekers op de tweede editie van het Influencer […]
BESTEL TICKETS