12 september 2018

Influencer Marketing Event: ‘Exposure weegt zwaarder dan vergoeding’

Het eerste Influencer Marketing Event is in volle gang. Bijna 400 marketeers, influencers en andere marcomprofessionals zijn naar DeFabrique in Utrecht afgereisd om meer te weten […]
7 september 2018

Influencers starten nieuw bureau Social Nomads

De influencers Lynn Quanjel (r) en Mailili Sasabone lanceren later deze maand Social Nomads, een social consultancy dat een brug moet slaan tussen bedrijven en influencers. […]
24 augustus 2018

Bas Smit signeert shirts op festival

De T-shirts met het hoofd van Bas Smit erop zijn weken na de introductie nog steeds een hit. Smit die hiermee geld inzamelt voor het Prinses […]
24 augustus 2018

Esther de Bruin: ‘Shopper influencers geven merken plek in hun gesprekken’

Als business development manager bij The Insiders brengt Esther De Bruin merken in contact met shopper influencers die hun productervaringen delen op een manier zoals ze […]
9 augustus 2018

Influencer-marketing: tien do’s en don’ts

Eerder dit jaar werd Kylie Jenner uitgeroepen tot de meest invloedrijke social media-influencer. Geschat wordt dat haar posts een waarde hebben van 1 miljoen dollar per stuk. […]
8 augustus 2018
Nikki van de Sanden

Nikki van de Sanden: ‘Merken zouden influencers meer als bedrijf moeten zien’

Wat kunnen we in een notendop verwachten van je talk op Influencer Marketing Event? Wat ga je de aanwezigen bijbrengen? Ik ga uitleggen hoe en waarom […]
19 juli 2018
Suzanne de Bakker

Suzanne de Bakker: ‘Het draait om het onderwerp, niet om de influencer’

Suzanne de Bakker is een van de sprekers op Influencer Marketing Event, 11 september in DeFabrique te Utrecht. Wat is haar visie op het fenomeen? En […]
11 juli 2018

De invloed van marketing op influencers

Influencermarketing wordt snel een heel populair marketinginstrument, maar met die populariteit lijkt het zijn eigen karakter te veranderen. Influencermarketing stijgt snel in populariteit onder marketeers. In […]
11 juli 2018

‘Interacties binnen een kleinere community zijn bepalender’

Volgens social media strateeg bij Merkwerker.nl Roos van Vugt zijn de interacties van influencers binnen kleinere community’s bepalender geworden dan de influencers die de massa bespelen. […]
Houd me op de hoogte