17 juni 2019
Influencer Marketing Event 2019

Marit Brugman (Haegens Media): ‘Gros aanvragen slaan we af’

Marit Brugman is samen met influencer Dylan Haegens eigenaar van online videoproductiebureau Haegens Media. Brugman is een van de sprekers op de tweede editie van het […]
6 juni 2019
Influencer Marketing Event 2019

Bas van Teylingen: ‘Fake influencers zullen snel door de mand vallen’

Bas van Teylingen, chief creative officer en partner bij online videobureau Online Cookie Collective, is een van de sprekers op de tweede editie van het Influencer […]
16 mei 2019

Het gaat om wie je vertrouwt, wie je bewondert

Vorig jaar sprak Kirsten op het eerste Influencer Marketing Event dat dit jaar plaats vindt op dinsdag 10 september in DeFabrique te Utrecht. Kirsten is er […]
12 september 2018

Influencer Marketing Event: ‘Exposure weegt zwaarder dan vergoeding’

Het eerste Influencer Marketing Event is in volle gang. Bijna 400 marketeers, influencers en andere marcomprofessionals zijn naar DeFabrique in Utrecht afgereisd om meer te weten […]
7 september 2018

Influencers starten nieuw bureau Social Nomads

De influencers Lynn Quanjel (r) en Mailili Sasabone lanceren later deze maand Social Nomads, een social consultancy dat een brug moet slaan tussen bedrijven en influencers. […]
24 augustus 2018

Bas Smit signeert shirts op festival

De T-shirts met het hoofd van Bas Smit erop zijn weken na de introductie nog steeds een hit. Smit die hiermee geld inzamelt voor het Prinses […]
24 augustus 2018

Esther de Bruin: ‘Shopper influencers geven merken plek in hun gesprekken’

Als business development manager bij The Insiders brengt Esther De Bruin merken in contact met shopper influencers die hun productervaringen delen op een manier zoals ze […]
9 augustus 2018

Influencer-marketing: tien do’s en don’ts

Eerder dit jaar werd Kylie Jenner uitgeroepen tot de meest invloedrijke social media-influencer. Geschat wordt dat haar posts een waarde hebben van 1 miljoen dollar per stuk. […]
8 augustus 2018
Nikki van de Sanden

Nikki van de Sanden: ‘Merken zouden influencers meer als bedrijf moeten zien’

Wat kunnen we in een notendop verwachten van je talk op Influencer Marketing Event? Wat ga je de aanwezigen bijbrengen? Ik ga uitleggen hoe en waarom […]
EARLY BIRD TICKETS