Programma Influencer Marketing Event 2019

Houd de site in de gaten. Binnenkort wordt het programma verder bekend gemaakt.
Onderstaande indeling is een voorlopige indeling. De tijden van de verschillende sprekers kunnen nog gewijzigd worden.

09.00 - 09.30

Ontvangst

Kirsten Jassies
09.30 - 09.45 | Plenaire zaal

Kirsten Jassies | JustK

Welkomstwoord van onze dagvoorzitter Lees meer over Kirsten...
Influencer Marketing Event 2019
09.45 - 10.30 | Plenaire zaal

Bas van Teylingen | Online Cookie Collective

De geheimen van effectieve influencer marketing
Welk platform past bij jouw merk en hoe bouw je als merk een community op? Moet elk merk een mediabedrijf worden? Wat zijn de absolute do’s en don’ts als het gaat om influencer marketing? Bas geeft antwoord en legt uit waarom (organische) content marketing zo belangrijk is en waarom video een essentieel onderdeel moet zijn van jouw marketingstrategie. Lees meer...
Influencer Marketing Event 2019
10.30 - 11.00 | Plenaire zaal

Marit Brugman | Haegens Media

Merk en Influencer: ingrediënten voor een succesvolle samenwerking
Hoe maak je als influencer of merk nou de keuze met wie je samenwerkt of niet? Wat is belangrijk om uiteindelijk beiden tot een tevreden resultaat te komen? Met cases laat Marit zien hoe zij in de loop der jaren geleerd hebben wat wel, maar ook niet werkt. Lees meer...
11.00 - 11.30

Pauze

11.30 - 12.10

Parallelsessies ronde 1

IME19

John Meulemans | 3sixtyfive

Trendsessie: Shaping the future of influencer marketing Lees meer...
12.20 - 13.00

Parallelsessies ronde 2

Influencer Marketing Event 2019

Jessica van Leeuwen | Sanoma

Canon Pixma-printer case: hoe influencers je activatie kunnen boosten Lees meer...
13.00 - 14.00

Lunch

IME19
14.00 - 14.45 | Plenaire zaal

Mike Blake-Crawford | Social Chain

The Influencer Marketing Bubble-How to succed before it bursts!
Consumer trust in influencers has hit an all time low. Despite this, when executed correctly, influencer marketing can deliver fantastic results. Join Social Chain’s Strategy Director, Mike Blake-Crawford, to learn the six steps to influencer marketing success. Lees meer...
14.55 - 15.35

Parallelsessies ronde 3

Adrie Risseeuw spreker Influencer Marketing Event

Adrie Risseeuw | The Insiders

Online & offline influence: engage consumers and grow sales Lees meer...
Martijn de Kemp

Martijn de Kemp | Storyboard Media

Storyboard deepdive in het influencer landschap van 2019 Lees meer...
15.35 - 16.05

Pauze

16.05 - 16.35 | Plenaire zaal

Elfi Voorhuis | Jacobs Douwe Egberts

Influencer marketing vanuit de adverteerder: een kijkje in de keuken bij Jacobs Douwe Egberts.
Frank van Eijk spreker Influencer Marketing Event
16.35 - 17.05 | Plenaire zaal

Frank van Eijk | MeMo²

MeMo² & Vrije Universiteit: 'Richtlijnen voor effectief gebruik van Social Influencer Marketing'
MeMo² analyseerde in samenwerking met de Vrije Universiteit wat Social Influencer Marketing succesvol maakt voor wereldwijde merken. De resultaten zijn afgeleid van een groot multinationaal Brandlift onderzoeksproject onder meer dan 5.000 gebruikers van sociale media in 5 Europese landen. Lees meer...
17.05 - 18.00

Borrel

BESTEL TICKETS