Programma IME

09.00 - 09.30

Ontvangst

DaphneHorn-Roos-400
09.30 - 09.45 | Plenaire zaal

Welkom en opening Roos van Vugt

Roos is gek op mensen, media, technologie en communicatie. Deze passies zijn verenigd in haar baan als Social Media Strateeg bij Merkwerker.nl. Roos is inhoudelijk goed op de hoogte van influencer marketing omdat ze daar de afgelopen tijd verantwoordelijk voor was bij Netflix.
09.45 - 10.15 | Plenaire zaal

Kirsten Jassies | Influencer Marketing: een trend of here to stay?

Wat is de status van influencer marketing in Nederland en wat staat er nog te gebeuren? Hoeveel bureaus, apps, tools en influencers komen er nog bij en wat kun je er allemaal mee? Maar nog belangrijker: hoe kunnen we beter meetbaar maken wat het werken met influencers nu daadwerkelijk oplevert?
Nikki van de Sanden
10.15 - 10.45 | Plenaire zaal

Nikki van de Sanden | Hoe is het om een service of product te promoten als influencer?

Van levensbedreigend ziek naar droomleven. Nikki van de Sanden reist de wereld over als influencer waarbij ze samenwerkt met grote merken. Ze inspireert en motiveert haar vijftig duizend volgers met haar avonturen en haar levensverhaal. Hoe is het om een service of product te promoten als influencer? En wat zouden wij als influencers anders willen zien? Nikki vertelt je er graag over.
10.45 - 11.15

Pauze

11.15 - 11.55

Parallelsessies ronde 1

Martijn de Kemp

Martijn de Kemp | Storyboard

Van prijsvechter naar lovebrand met influencer marketing. Zaal: Kalvermelk 1
Esther de Bruin 400 x 400

Esther de Bruin | The Insiders

De consument als influencer: ontdek de waarde van Shopper Influencers voor jouw merk Zaal: Kalvermelk 2
Laura Veenema

Laura Veenema | RTL MCN & Roy Beszelsen | Royalistiq

Brand Safe influencer marketing bij RTL MCN Zaal: Plenaire zaal
12.05 - 12.45

Parallelsessies ronde 2

Elise Kop 400 x 400

Elise Kop | The HUB (Sanoma)

Influencer marketing; een oprechte connectie opbouwen met je doelgroep Zaal :Plenaire zaal
frank de wit vierkant400

Frank de Wit | EndemolShine Beyond

Boost je brand met influencer formats Zaal: Kalvermelk 1
Jolique Möller400

Jolique Möller| Influentials

Paneldiscussie: De do's en don'ts bij influencer marketing Zaal: Kalvermelk 2
12.45 - 13.45

Lunch

13.45 - 14.15 | Plenaire zaal

Marnix Vriend & Mart Roumen | Hoe eSports voor je merk werken

Hoe laat je eSports voor je merk werken? En hoe bouw je een succesvolle campagne die een heel Formule 1 seizoen drijft op influencers, social en PR? Mart Roumen en Marnix Vriend van Ziggo vertellen er alles over aan de hand van de populaire Ziggo eBattle F1. Ze nemen je mee in de eerste stappen die Ziggo als merk zette in gamerswereld en in wat zij gedurende het seizoen geleerd hebben over het activeren van een langlopende activatie. [...]
14.25 - 15.05

Parallelsessies ronde 3

Hatice van Leeuwen400

Hatice van Leeuwen | TMG

Kim Kardashian of The Blonde Marshmallow? Wat micro-influencers kunnen doen voor je merk. Zaal: Kalvermelk 1
Leonie Belderbos400

Leonie Belderbos | Social1nfluencers - Talpa Media Solutions

Fanta Battle of the Flavours. Zo maken influencers een succes van je merkcampagne. Zaal: Plenaire zaal
15.05 - 15.30

Pauze

Damien-poelhekke-400
15.30 - 16.00 | Plenaire zaal

Damien Poelhekke & Daniëlle Schoop | Made.com, different by design

Hoe Made.com als disruptor de design industrie heeft weten te revolutioneren en door middel van continue innovatie, merkbelevenis en influencer marketing haar design belofte internationaal weet op te schalen en design lovers inspireert.
16.00 - 16.30 | Plenaire zaal

Suzanne de Bakker | De effectiviteit van influencers: wat maakt ze succesvol en wat werkt niet?

Waarom worden influencers ingezet door merken, wat maakt ze succesvol en wat werkt nu echt niet? Suzanne de Bakker presenteert de belangrijkste conclusies uit wetenschappelijk onderzoek. De conclusies hebben betrekking op de para-sociale interacties die fans met influencers kunnen opbouwen en de invloed van de commerciële intentie van de posts van influencers. De conclusies worden geïllustreerd met praktijkvoorbeelden zodat de aanwezigen naar huis gaan met tips en trics die direct toepasbaar zijn om influencers op een effectieve manier in te zetten.
Bannerfoto Nanne Meijer400
16.30 - 17.00 | Plenaire zaal

Nanne Meijer | Social1nfluencers - Talpa Media Solutions: Branded Content anno 2018

In rap tempo verandert het gebruik van online content. En wij als Influencers veranderen mee. Waar de samenwerkingen met bedrijven de afgelopen jaren vooral kortstondig waren, bouwen we nu steeds vaker met merken aan een langdurig, ijzersterk product.
17.00 - 18.00

Borrel

Bestel Tickets