Programma IME

De aangegeven tijden zijn nog onder voorbehoud.
09.00 - 09.30

Ontvangst

DaphneHorn-Roos-400
09.30 - 09.45

Welkom en opening Roos van Vugt

Roos is gek op mensen, media, technologie en communicatie. Deze passies zijn verenigd in haar baan als Social Media Strateeg bij Merkwerker.nl. Roos is inhoudelijk goed op de hoogte van influencer marketing omdat ze daar de afgelopen tijd verantwoordelijk voor was bij Netflix.
09.45 - 10.15

Kirsten Jassies | Influencer Marketing: een trend of here to stay?

Wat is de status van influencer marketing in Nederland en wat staat er nog te gebeuren? Hoeveel bureaus, apps, tools en influencers komen er nog bij en wat kun je er allemaal mee? Maar nog belangrijker: hoe kunnen we beter meetbaar maken wat het werken met influencers nu daadwerkelijk oplevert?
Nikki van de Sanden
10.15 - 10.45

Nikki van de Sanden | Hoe is het om een service of product te promoten als influencer?

Van levensbedreigend ziek naar droomleven. Nikki van de Sanden reist de wereld over als influencer waarbij ze samenwerkt met grote merken. Ze inspireert en motiveert haar vijftig duizend volgers met haar avonturen en haar levensverhaal. Hoe is het om een service of product te promoten als influencer? En wat zouden wij als influencers anders willen zien? Nikki vertelt je er graag over.
10.45 - 11.15

Pauze

11.15 - 11.55

Parallelsessies ronde 1

Martijn de Kemp

Martijn de Kemp | Storyboard

Van prijsvechter naar lovebrand met influencer marketing.
Esther de Bruin 400 x 400

Esther de Bruin | The Insiders

De consument als influencer: ontdek de waarde van Shopper Influencers voor jouw merk
Ronen

Ronen Wolf | RTL MCN & Roy Beszelsen | Royalistiq

Brand Safe influencer marketing bij RTL MCN
12.05 - 12.45

Parallelsessies ronde 2

Elise Kop 400 x 400

Elise Kop | The HUB (Sanoma)

Influencer marketing; een oprechte connectie opbouwen met je doelgroep
frank de wit vierkant400

Frank de Wit | EndemolShine Beyond

Boost je brand met influencer formats
12.00 - 12.45

Spreker/ volgt nog

12.45 - 13.45

Lunch

13.45 - 14.15

Marnix Vriend & Mart Roumen | Hoe eSports voor je merk werken

Hoe laat je eSports voor je merk werken? En hoe bouw je een succesvolle campagne die een heel Formule 1 seizoen drijft op influencers, social en PR? Mart Roumen en Marnix Vriend van Ziggo vertellen er alles over aan de hand van de populaire Ziggo eBattle F1. Ze nemen je mee in de eerste stappen die Ziggo als merk zette in gamerswereld en in wat zij gedurende het seizoen geleerd hebben over het activeren van een langlopende activatie. Met een bescheiden budget wisten ze met een slimme influencers strategie veel influencers aan zich te binden en zo milllennials te bereiken. Zo worden zowel de deelnemers als bekende influencers ambassadeur van de activatie.
14.25 - 15.05

Parallelsessies ronde 3

Hatice van Leeuwen400

Hatice van Leeuwen | TMG

Kim Kardashian of The Blonde Marshmallow? Wat micro-influencers kunnen doen voor je merk.
Avatar_man

15.05 - 15.30

Pauze

Damien-poelhekke-400
15.30 - 16.00

Damien Poelhekke | Made.com, different by design

Hoe Made.com als disruptor de design industrie heeft weten te revolutioneren en door middel van continue innovatie, merkbelevenis en influencer marketing haar design belofte internationaal weet op te schalen en design lovers inspireert.
16.00 - 16.30

Suzanne de Bakker | De effectiviteit van influencers: wat maakt ze succesvol en wat werkt niet?

Waarom worden influencers ingezet door merken, wat maakt ze succesvol en wat werkt nu echt niet? Suzanne de Bakker presenteert de belangrijkste conclusies uit wetenschappelijk onderzoek. De conclusies hebben betrekking op de para-sociale interacties die fans met influencers kunnen opbouwen en de invloed van de commerciële intentie van de posts van influencers. De conclusies worden geïllustreerd met praktijkvoorbeelden zodat de aanwezigen naar huis gaan met tips en trics die direct toepasbaar zijn om influencers op een effectieve manier in te zetten.
16.30 - 17.00

Afsluiting

17.00 - 18.00

Borrel