Victoria de Fonkert | CIRKLE

Marketing by Consumers

Gemiddeld komen er 3.000 reclameprikkels per dag op consumenten af. Hoe kan je als merk nog opvallen tussen deze massa aan reclame? CIRKLE gelooft dat het antwoord ligt bij oprechte en kwalitatieve content en introduceert daarom een nieuwe manier van influencer marketing.

Het platform bestaat uit een app en een web-app en heeft momenteel een database van duizenden consumenten die klaar staan om te posten op Instagram voor aangesloten bedrijven en merken waarmee zij zelf voldoende affiniteit hebben.

Uiteraard is het waardevol wanneer een aantal grote influencers jouw merk promoten, maar wat als 100 of 1000 gewone mensen dit doen. Hun post wordt gezien onder hun eigen (kleine) groep volgers, het voordeel hiervan is dat 75% van deze volgers dezelfde interesses hebben als de poster. Je bent dus direct zichtbaar in de juiste doelgroepen, zonder daar enige moeite voor te doen! De beste influencer is niet Enzo Knol, maar je tante, vriend(in), broer of zus. Men is geneigd om sneller iets aan te nemen (zich te laten beïnvloeden) door iemand waarmee ze een persoonlijke band hebben dan van een onbekende.

Biografie Victoria de Fonkert

Victoria de Fonkert is influencer marketing specialist sinds 2017. Na haar studie bedrijfskunde startte zij haar onderneming VDF Management waarbij ze Sales en Marketing strategieën ontwikkelt en merken met de juiste influencers koppelt. Ze heeft in de afgelopen jaren succesvolle projecten geleid voor o.a. Marc Jacobs, Lee Jeans,  Philosophy en CLUSE. Sinds 2019 is Victoria actief als Head of Sales bij Cirkle, waarbij zij met haar expertise de juiste merken aan het platform koppelt.

Ga terug naar het sprekersoverzicht of naar het programma.

Houd me op de hoogte